söndag, augusti 17

Wtf??

Ok att jag inte har gått ner så mycket denna veckan, det kan jag ju leva med... Men 0.1 kg från delmål nummer två? Hade ju varit trevligt att nå det på min tvåmånadersdag :-) (grattis till mig förresten, två månader sedan jag började denna viktresa...) Men midjan är nu iaf en klar 72:a i omfång, känns bra!

Mer sport denna veckan, men också mer mat och sötsaker, så det känns ändå logiskt...

Motion vecka 33
  • Sö: Vandring i Alperna 4h
  • Må: -- ömma ben och trött kropp
  • Ti: 30min jogga på morgonen och 40min på kvällen
  • Ons: 1h badminton
  • To: --
  • Fr: joggade 40 min
  • Lö: -- (borrat & fixat & donat)
Veckans onyttiga (v 33)
  • Sö: helt ok
  • Må: --
  • Ti: Bärkompott
  • Ons: Bärkompott
  • To: Bärkompott & 20g choklad
  • Fr: bärkompott & 20g choklad
  • Lö: 10 g choklad


Annars: träningsverk i armen efter borrandet igår och molnigt, men som tur är är det höga moln så det är inte dimmigt uppe på berget iaf. Men sol hade ju varit väldigt skönt förstås. Men men, vädret slår om rätt fort här, så vi får väl se hur det ser ut lite senare under dagen...



Ha en skön söndag!

1 kommentar:

Helen sa...

grattis på tvåmånaders dan.. allt minus är bra tänk så!!!
å 5 cm i midja på 2 månader är ju superbra.. keep on the good work.. kram å pepp