onsdag, augusti 27

Vilodag

Jo, idag blev det faktiskt en vilodag. Ok, 8 min magträning på morgonen, men det är ju inte riktigt samma sak!

Jobbare 8.30 - 23. Hade chansen att göra lite tester så då stannade jag ett tag till. Dödstrött nu (alltså så trött så jag inte orkade plocka fram en bit choklad eller två..... säger en del va?)! Siktar på att vara på jobbet vid 9.30 imorgon - tidigast :-) Jätteskönt med så flexibla arbetstider, me like!!

Tänker springa imorgon efter jobbet, evtl hänger en kompis och kollaga med...

Nu ska jag läsa era inlägg, vet dock inte om jag orkar kommentera, men det återstår att se! :-) Kram på er alla!

2 kommentarer:

Helen sa...

kallar du det en vilodag?? :-) att jobba så länge.. hua.. va jobbar du med för nåt?
ha en bra dag
kram

Isabelle sa...

@helen: vilodag från motionen :-) Jag har pluggat fysik och jobbar nu inom branschen... det får räcka så, går jag in på detaljer kan jag lika gärna skriva på vilket institut jag jobbar ;-)