tisdag, augusti 12

bra dag!

Ok, sedan vägningen söndag morgon har jag alltså vandrat i alperna en dag (4tim gående/klättrande/hoppande) samt sprungit två gånger. Därav sprang jag båda gångerna idag.

Haha, är lika knäppt som det låter! Kom på (den urbota dumma) idén att springa i morse (min kropp vill inte springa före kl 8, och det vet jag ju egentligen) men tog mig igenom 30min iaf. Sedan har det regnat precis hela dagen, ett sådant där stilla regn, rakt upp och ner, konstant. Jag älskar sådant regn.

Så när jag kom hem kastade jag på mig joggingkläderna och gick ut och sprang. 40 min i ösregnet, vatten upp till vristen på sina ställen. Blev plaskblöt men minst lika lycklig som våt! :-)

I simply LOVE running in the rain!

1 kommentar:

Helen sa...

åh va duktig du är.. kämpa på.. kram å pepp