fredag, augusti 22

Naturen är det vackraste som finns!!

Åskan drog över så jag kom ut iaf. Det blev den vanliga korta rundan men dock 35 min... Känner att jag behöver trappa upp, blir inte nöjd av att springa så kort. Som sagt, hoppas jag får tid att testa den långa rundan i helgen.

Det var så vackert!! Tänk er en mörkmörkgrå himmel ut mon slätten, framför det en lysande grön kulle men vackra gröna träd och lite gula åkrar. På himlen lyser en regnbåge i färger som gjorde mig alldeles stum. Den andra regnbågen (ja, det finns faktiskt alltid två regnbågar, fast den andra är mycket svagare) var lika stark som en vanlig regnbåge. Åt andra håller väller det ner ljusgråa moln över bergskanten. Himlen är blå över mig och molnen är upplysta av solen som går ner bakom bergen....

Nu ska jag baka kanelbullar, kan alla som tror att jag INTE kommer äta mer än än bulle räcka upp en hand? Ingen? Nähä nej, ni har fömodligen rätt... :-)

Inga kommentarer: