lördag, augusti 16

Trött

Fy fasen vad trött jag är! Har handlat mat, solat, shoppat lite, borrat en jäkla massa hål och fixat.

Satte äntligen upp min hemmagjorda hatthylla samt lite krokar i hallen. Oj vilken skillnad. Jag som tyckt att jag har för mycket jackor fivk plötligt två lediga krokar! Hehe...

Ingen motion idag, dock är det jobbigt att borra med slagborr kan jag meddela. Så helt lat har jag inte varit.

Imorgon blir det vägning och sedan ut och gå i berget här med vänner. Tacos och förmodligen en eller annan öl efter det hemma hos mig. 6 pers här i huset blir trångt kan jag meddela!

Och nästa månad ska jag köpa 2 par jeans, för jag har inga som sitter snyggt, samt uppdatera mina sportkläder. När jag lufsar runt i skog och mark bryr jag mig inte, världens äldsta och största t-shirt passar bra. Men eftersom jag nu tex spelar badminton med vänner så tycker jag det vore lite kul att känna sig liiite fin när jag nu är svettig och högröd i ansiktet och med håret som lockar sig och står på ända... Så det så. Har jag pengar till det?? Tveksamt....

Inga kommentarer: