lördag, augusti 2

"hemma" igen

Som ni kanske märkte hade jag uuuuuuuunderbart väder på semestern. Helt fantastiskt!!

Det blev sol och bad och träffa massor av kära människor, shopping, äta och fika och så sprang jagen hel del.

Känns dock som om jag har gått upp, men det visar vägningen imorgon (eller på måndag om jag fegar ur imorgon....).

Har laddat kylen med frukt och grönsaker iaf. Och mina nya snygga joggingskor står i hallen. Efter två timmars sömn i natt (tidsmaximering, sömn kan bortprioriteras...) tror jag dock inte att jag gör mer än det nödvändigaste idag.

2 kommentarer:

Helen sa...

ja det går väl sådär.. hade en jobbig vecka men nu går det bättre igen... jag blir lite förvirrad. har du haft semester å åkt till Sverige?? isåfall vart bor du..
förstår om du är trött med bara 2 timmars sömn...
klart du ska väga dig imorrn.. jag håller tummarna att du inte gått upp.. kram

Isabelle sa...

Haha, jag är utlandssvensk. För tillfället bosatt i frankrike... Sommarsemestern tillbringas därefter hemma i Sverige och det är väldigt enkelt egentligen: jag skulle inte byta ut en vecka med riktig svensk sommar mot en semester i italien/grekland... Men så har jag ju större chans till sommar här nere och "behöver" inte få all sol på min semester.