tisdag, augusti 26

Skönt skönt skönt

Dagens blev 45 min badminton och 40 min löpning (6.5 km). Upptäckte till min lycka att det finns spår utanför jobbets areal, så där ska jag springa after jobbet alt under lunchen nu när det blir mörkare! en 6.5 km slinga och en ca 10 km. Brabrabra!!

Och jo, på andra försöket blev det även 8 min armträning med youtube, magträning gör jag på morgonen. Fast jag tror att magträningen ger mer... Skippar ben och rumpa, springer och går i bergen istället!

Jag är så full av energi nu! Rätt trött nu dock efter joggande och badminton, kanske kanske jag pausar imorgon ;-) Packar joggingkläderna och duschgrejer för säkerhets skull... Jobbar nog länge imorgon kväll, så det blir springa och duscha på jobbet isåfall....

5 kommentarer:

Miss Nöjd sa...

Härligt med all den där energin!!!
Verkar kul att hitta lite nya träningssätt också, som du dessutom tycks gilla och vara bra på - som squash :-)

Helen sa...

gud så skönt med så mkt energi.. du är superduktig.. tror säkerligen att det blir ett minus igen för dig även om du inte skulle jobba för det.. men att det var ett plus.. ha en bra dag. kram

Anonym sa...

Gud va roligt med badminton! Vill oxå! :) Ha det gott!

Anonym sa...

Vad duktig du är tjejen! Jag hoppas att jag har din tränings motivation i framtiden =) Just nu är jag glad över att jag tar mig ut en time om dagen.
kram

Isabelle sa...

@miss nöjd: haha, skulle inte säga att jag är bra på squash, men jag är kanske inte helt värdelös... Befarar dock att en killkompis kommer vilja spela med mig, DÅ kan vi räkna förlorade matcher :-)

@helen: tackar! Ja, ett litet minus vore ju skönt, men jag mår så bra nu så så länge det inte går upp är jag supernöjd!

@anna: just do it!! :-) tvinga med en kompis! badmintonracket finns för en hundralapp!

@sanna: en timma om dagen är ju superbra!!! Inget att klaga på alls tycker jag :-) Och jag skulle just nu kalla det träningsmani och inte motivation :-)