lördag, augusti 23

Mina nya skor!

Imorse tog jag tag i projekt vandrarkängor igen. OCH JAG LYCKADES!!! Om mina fötter kan man säga att dom är jättasmala och jättatunna och jättelånga (herrstorlek 42 i joggingskorna... det ni :) vanligtvis 40 dock....). Inte lätt att hitta vandrarkängor som passar då, speciellt inte i slutet av säsongen. Men jag grejade det! Och så köpte jag ett par sockar också, inte helt billiga, men av ull och sååå sköna och efter en dryg 2-timmars promenad luktar fötterna morgondagg. Eller ja, ni vet, men inte ens med näsan i sockorna går det att känna ett spår av svettlukt. Jag ska skaffa skidsockor från i samma matrial, det är en sak som är säker!


Maten idag: kanelbullar till frukost, frukost till lunch och nu på kvällen ska jag på pianokoncert med middag. Ingen vägning imorgon vill jag lova, skjuter på det till måndag morgon!


-------------------------------------------------------------
UPDATE: https://www.smartwool.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Såg din blogg via annaspoints.blogg.se
Måste bara säga att du köpt dig skit snygga skor!!
Me like!

Isabelle sa...

@gullmalva: tackar tackar :-) och dom är sååå sköna att gå i, blir mångapromenader i bergen nu i ur och skur :-)