lördag, augusti 30

Trevlig kväll

Idag blev det kanske lite mycket sött, men gott var det!

Ca 30 g choklad blev det, INTE från mina gömmor dock... Men en underbart god choklad! Nu på kvällen var jag ute och åt med vänner, jättegott och hyfsat nyttigt iaf, men jag kunde ju inte motstå att ta en crème brûlé till dessert ;-)

Joggade 35 min idag också. Känns som en mycket bra start på helgen, som förövrigt består av massor med inbjudningar :-) Mera god mat med andra ord!

Coyntha utmanar och jag hänger helt klart på!! 100 armhävningar ska jag klara inom 6 veckor, startar på måndag!

Annars då? Jo jag trivs med livet och min vikt och min motion...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: tack tack! Känner mig riktigt duktig faktiskt! :) Man fattar det inte själv.

Åt faktiskt också lite mörk choklad igår... jobbade kväll så jag tyckte lite synd om mig :P

Isabelle sa...

@emma: Mörk choklad är gott, och kakaon i sig är ju nyttig :-)