torsdag, augusti 21

Dagens

Jag är inte van vid tajta jeans upptäckte jag idag :-)

1h badminton, som var lite tamt eftersom killen jag spelade med är sämre en mig, så jag joggade 30 min efter det....

Solig och trevlig dag, ca 24 grader :-) Dessutom mycket goda nyheter på jobbet, så nu är motivationen på topp! fler sådana här dagar tack!

Imorgon blir det buffet och vin till lunch eftersom chefen slutar, inte bra för figuren men för humöret :-) (eller ja, vår chef är jättebra, så det är ju synd att han ska sluta....)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gört, supergott vart det!

batgirl sa...

Vilken lycka det är att komma i sina gamla jeans =)
Njut nu av vinet imorgon, det är ju såå gott =)
Kram

Miss Nöjd sa...

Ah, vinlunch!!! Härligt :-)
Ha en bra dag!

Isabelle sa...

@emma: gjort! rapporterar när jag lagar den :-)

@batgirl & miss nöjd: jag drack faktiskt inget vin, men osten var god! Kände att jag behövde jobba effektivt på eftermiddagen...