torsdag, augusti 14

Normal mat igen

Ja, det ligger liiiite lite höst i luften och det märker min kropp bums. Det har övergått från sommarmat (sallad, frukt och grönsaker....) till normal mat (vilket inkluderar att jag blir sugen på choklad.....).

Kommer nog att gå ner långsammare nu, men jag är så nöjd med hur jag ser ut just nu så jag bryr mig inte jättemycket! Ich det är ju mycket höst kvar för att jag ska kunna nå mitt mål! ;-)

Ska försöka äta sallad och grönsaker som kvällsmat i huvudsaken nu (tycker inte man behöver varm mat kl 7/8 på kvällen, man ska ju ändå bara sova...) och äten mat på restaurangen på jobbet på dagen. Försöker självklart välja smart mat och be om mer grönsaker som tillbehör istället för potatis/ris/spaghetti.

Så, vi får se hur det går, motionen går strålande även om jag om ngr timmar kommer att ha en träningsvärk som heter duga efter badminton igår.... Det är då man känner at man lever :-)

1 kommentar:

Helen sa...

ah men gud.. då måste jag ha missat det helt.. sorry... hur kommer det sig att du är där å jobbar? bara lite nyfiken.. kram