måndag, augusti 25

Squash

Ja, första gången jag spelade squash, och det var riktigt roligt!! :-) vann 4 gånger av 5 tom!

Imorgon blir det badminton och evtl sticker jag ut och springer innan, upptäckte idag att det finns löparslingor precis vid mitt jobb...

Just nu är jag inne i en spiral av att jag behöver mer och mer motion för att känna mig nöjd och må bra. Inte så mycket för att gå ner... Hur som helst är det lite jobbigt och jag hoppas jag hittar balansen i träningen, precis som jag har hittat balansen i maten.....

4 kommentarer:

Helen sa...

va kul att du hittar lite sporter att hålla på med...

Isabelle sa...

@helen: ja det är verkligen kul, och ett jättetrevligt sätt att umgås med olika (och ibland nya) människor!

Anonym sa...

tycker sqash ser galet farligt ut, haha. tänk o få den där lilla svarta bollen i ansiktet ;)

Isabelle sa...

@emma: bollen är jag inte ett dugg rädd för, men motspelaren är ju på samma sida om väggen och hon har ett racket!! DET är farligt det... ;-)