lördag, augusti 30

Bildblogg

1-års kalaset var mysigt, det var chefens son som fyllde år :-)

Enkel sommarbuffet med sallader, köttbullar, kycklingspett... Den biten gick bra... På sötfronten blev det 4 kanelbullar (tre hemma och en där...), en smal bit chokladkaka och marcarponekräm med hallonsås. Men gott var det :-)

Kanelbullarna jag bakade har förpackats i påsar och ska ges bort till min granne och till familjen jag ska till på middag imorgon kväll :-) har två påsar i frysen, en av dom tar jag med mig till jobbet på måndag, en kollega blev alldeles till sig när hon smakade av dom, kul när folk tycker det man bakar är gott!

Lovade en bildblogg i titeln, så here it comes, några bilder :-)

Dagens skörd...


Utsikten från mitt vardagsrum i förmiddags...


Mina älsklingar...


Mina älsklingar igen, men dom är inte alltid så söta mot varandra :-) Båda är 4 år gamla.

2 kommentarer:

batgirl sa...

Kanelbullar är mumma =)
Åh, va´söta katter du har!

Anonym sa...

Vilka sötis-katter!!!