söndag, augusti 3

Vägningen efter semestern

63.3 kg. Alltså -0.4 kg. Inte SÅ illa efter 10 dagars semester! M.a.o. så har jag hittat en rätt bra jämnvikt mellan tränande och ätande så att hålla vikten när jag nått mitt mål borde gå bra.

Midjan är nu 73 cm. Det går neråt båda i vikt och i mått. Känns övertygande!

Och så har jag nu passerat halvlek. Tror dock inte att jag når mitt delmål tills nästa vecka som jag hade utmanat mig själv att göra. Sitter här med halsont så träningen lider lite och 1.2 kg på 7 dagar är rätt mycket. Men ett stadigt 62.x på vågen vore trevligt nästa vecka! Delmål 2 om två veckor kanske?

2 kommentarer:

Helen sa...

ah va härligt... grattis...
men du härligt midjemått.. du måste vara rätt smal redan eller hur.. kram

Isabelle sa...

Tackar!

Nja, smal skulle jag inte säga, har fortfarande en rätt bra mage som jag stör mig på... men annars jag är nog rätt normal.