söndag, augusti 10

Vägning och en härlig dag!

Vägde mig imorse, 62.5 kg. tar det resultatet med en nypa salt men är glad ändå!

Var och vandrade i alperna idag. 1.5 timmar uppåt (450 höjdmeter) och 1 timma neråt. Efter det simmade vi i sjön här i närheten och sedan blev det BBQ med alldeles för mycket god mat. Bryr mig inte nämnvärt dock, har ju gått en hel del idag...

Som sagt en härlig dag utomhus i solen. Ska nog klara en jobbvecka på det här! :-)

Nästa veckas mål är att klara delmål nr 2. Det bör kunna fixas!

2 kommentarer:

Helen sa...

varför ta med en nypa salt???
0,8 är ju jättebra.. bra kämpat.. ha en bra dag.. kram

Isabelle sa...

Jo, jag tar resultatet med an nypa salt för att jag dagen innan vägningen åt mycket lite, mest frukt och grönsaker...

Men, länge sedan jag såg den siffran på vågen, så glad blir man ju iaf! :-)