onsdag, juli 16

Delmål

Jo, det är ju så att det finns en kille här på jobbet som är mycket trevlig. Charmig, snygg, smart, vältränad ... och italienare.

Hur som helst så är han på semester i 3.5 veckor nu. Kommer hem ca 10 Augusti. Om jag fortsätter tappa vikt i denna farten väger jag då 61.2 kg. Hur sannolikt är det när jag ska på hem-semester och fika/luncha/äta middag med alla nära och kära i 10 dagar??

Om man säger att jag iaf inte ska gå upp under min semester blir det 62.2 kg den 10 Augusti. En bra kompromiss kan kanske vara att jag ska ha fixat delmål nr 2 då, vilket är 62.1 kg.

Så: den 10 Augusti ska jag väga 62.1 kg max. Det är lite att ta tag i och peppar en hel del. Kanska kanske kommer jag då i mina snyggaste Hilfiger jeans som jag inte använt på *räknar* FYRA (attans!!) år!!

Inga kommentarer: